středa 24. července 2013

Paříž I.



V Paříži se nám strašně moc líbilo.

Konečně jsem se dostala k přehrabování se ve fotkách, i když prádlo je ještě v koši, nevyprané, nevyžehlené. Jsem buď v práci nebo u vody a prádlo prostě musí počkat.

Nejdřív bych se chtěla "pochlubit" dárečky, jaké jsme si přivezli. Samozřejmě je všude Eiffelovka, jako symbol Paříže, nemůže na dárečcích chybět. A já jsem taková sběratelka, takže mám propisku s Eiffelovkou, peněženku s E., bloček, hrneček i samotnou malou E. na klíče. Prodávají je na každém kroku, "pet za euro" "kamarádi" , takto na nás volali černoši u všech památek, kteří uměli i česky, ale my jsme si dárečky kupovali spíš v krámečkách. Těchto černochů jsou všude mraky. U Louvre jich bylo spousta a bylo nemožné kolem nich neprojít, takže člověk musí dělat, že nevidí a neslyší. :-)))





Marmeláda jako domácí, moc dobrá. Koupili jsme si jahodovou a cherry s griotkou.









A trošku černého humoru. Moje dcera ala Iveta Bartošová.  :-((



No a dále unavený černoušek v parku. :-)) Dcera se ho bála vyfotit, já také, ale vypadalo to, že spí tvrdě a navíc jsem fotila fakt nenápadně :-))




Pokračování příště .....

Žádné komentáře:

Okomentovat