úterý 26. listopadu 2013

Vánoční výměna



Dnes trošku pesimismu. V listopadu jsem se přihlásila do vánoční výměny u Ajky. Byla to moje druhá výměna, ale zalíbilo se mi to, takže jsem se s radostí Ajce přihlásila a těšila se na výrobu vlastního dárku i na dárek, který snad dostanu. Zatím je ještě čas.

Svůj dárek jsem vyrobila s radostí a doufala, že se obdarované bude líbit. Zaslala jsem jí mail a prosila jsem jí, aby se ozvala jestli balíček v pořádku došel. Nejenom, že jsem se nedočkala zprávy, jestli balíček došel, ale nedočkala jsem se ani poděkování. Asi někdo bere dárky jako samozřejmost, ale já tedy ne. Mrzí mě to, kdybych věděla, že to takto dopadne, poslala bych dárek někomu, komu udělá radost nebo bych si ho nechala. A o kom že mluvím? Nevím, dotyčnou neznám, tak jen odkaz na blog.  

 http://wergluvblog.blogspot.cz/
 

A co, že jsem jí poslala? 

Toto 


5 komentářů:

  1. Vyrobila jsi moc hezký dárek a určitě se jedná o nějaké nedorozumění a časem se vše vysvětlí. Výměn už jsem absolvovala několik a musím se přiznat, že nemám žádnou negativní zkušenost. teď si uvědomuji, že jsem ještě na blog nedala dárek, který jsem poslala - a adresátka ho už dávno má doma. Tak budu držet palce, aby se všechno vyjasnilo. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. AJAJ.. koukám, že mám pořádný průser. Moc se omlouvám já jsem onenocněla a netušila jsem že to mám hlásit. Moc se omlouvám na svém blogu jsem se chlubila apsala že mám velkou radost. Tak se ještě dodatečně moc omlouvám dostala jsem nádherné ozdůbky snad mi bude odpuštěno.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No niic se neděje, nešlo o hlášení, šlo jen o to napsat, že dárek došel Všichni víme, jak to chodí na poště. :-)

      Vymazat
  3. tak se jeste jednou omlouvam vam i poste. ktera ya to vzjimecne nemohla. Nejde mi psat s hackem proto pisu jak tatar. dekuji za odpusteni.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marlenka, tiez uz som jednu vymenu absolvovala a vsetko dopadlo v poriadku :) A ako tak pozeram aj dotycna sa ti ozvala, ze balicek dorazil aj ked neskoro ale predsa tak nebud z toho namrzena a vyrobila si krasne darceky. Moj darcek uz som tiez poslala aj adresatka uz ho ma ale cakam na to co dostanem ja a potom to sem hodim :) Prajem pekny dnik a dalsie prijemne tvorenie...Nellie

    OdpovědětVymazat