pondělí 22. dubna 2013

Vynikající ananasová buchta



O víkendu jsem zase po dlouhé době pekla, nepeču často, ale když už, tak se po tom hned zapráší. Ani nestačím svůj výtvor vyfotit.

Tentokrát jsem pekla ananasovou buchtu. Naprosto jednoduchou

1,5 hrnku polohrubé mouky
1 hrnek cukru
2 vejce
1 prášek do pečiva
1 ananasový kompot rozmichovat a vše smíchat.

Po upozornění Nellie doplňuji, že jsem kompot mixovala jen lehce a použila jsem i šťávu z kompotu.

Na internetu je na tento typ buchet několik receptů i s různými polevami, já jsem jen rozmíchala tvaroh s trochou vody a cukru. 

A do buchty jsem dala jen 3/4 hrnku cukru krupice s vanilkovým cukrem.

A byla vynikající.

6 komentářů:

  1. Marlenka tak ta buchta vyzera lakavo a nie je ani na penazenku draha...Nellie

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec není drahá, až mě překvapila. Je taková vlhčí s kousky ananasu, nemixovala jsem úplně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super za info, ze si to uplne nemixovala, dnes sa na nu chystam aj ja :) Vdaka za recept :) Nellie

      Vymazat
  3. Juj, to mi unikla důležitá informace, těch pár větších kousků je tam vynikajících, mixovala jsem jen chviličku a lehce, jo a použije se i ta šťáva z kompotu. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marlenka akurat som sa ta chcela opytat ci pridat aj tu stavu ale ako vidim predbehla si ma :) Tak a hura na to..N

      Vymazat
  4. Zajímavý recept, z ananasu jsem ještě nikdy nic nepekla.) Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat