pondělí 1. dubna 2013

Domácí nudle



Dnes jsem vařila polévku pro nemocnou dceru a došly mi nudle, tak jsem si je chtěla jít koupit, ale pak jsem si říkala, co si tak vyrobit vlastní.

Návod jsem našla na internetu, je jednoduchý, jen mouka a vajíčko, těsto mělo být tuhé, ale já ho měla asi tuhé až moc, takže mi nešlo ideálně vyválet. Chybami se člověk učí, příště to bude lepší. A hlavně nad domácí nudle není. Zatím se suší do další polévky, ale určitě budou dobré. Už proto, že jsou domácí. :-)




3 komentáře:

  1. Martinko, máš pravdu, není nad domácí nudle, u nás kupované nemají šanci. Moc se Ti povedl futrálek na háčky, asi se do něho taky pustím, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se do něj pust. Mně trval celý víkend, ale měla jsem také další zábavu i povinnosti. :-) A navíc jsem několikrát párala, musí se pořádně počítat :-)

      Vymazat
  2. Domácí nudle už jsem dlouho nedělala..... ale jak koukám na ty stále vzrůstající ceny, asi brzo začnu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat