úterý 16. dubna 2013

Wallpapers


Posledních pár dnů jsem na internetu hledala nějaké vintage nebo wallpapers obrázky a nakonec jsem je našla  zde

Budou se mi hodit na pozadí :-))))) ne moje, ale jak v pc, tak na blogu a také na moje výrobky, se kterými se zde určitě brzy pochlubím. 

Proč jsou ty dny tak krátké? V práci mi to moc neutíká, ale jak přijdu domů, tak mi připadá, že je hned pozdě. Nic nestíhám, chtěla bych  tvořit, ale než uvařím na další den nebo dva dny (nikdo z nás nechodí na obědy), tak je 22-23 hodin a to už je čas se pomalu chystat do Spanilova .-))

Včera jsem si koupila český česnek, tedy aspoň to tam bylo napsáno, pěkně pálil, tak snad. Už se tak těším na jaro a léto a na čerstvou českou zeleninu a ovoce. Vlastní zahrádku nemám, ale u nás na tržnici se dá nakoupit dobře, prodávají tam malí zahradníčci z okolí.

Přeji všem hezké dny.A hlavně hodně sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat