úterý 28. května 2013

Velký úklid



Dnes se konal velký úklid v pokojíčku mé dcery. Nějak jí to chytlo, tak se to muselo využít a nevěřili byste, jaké jsme našly poklady.

Dcera psala asi ve 4. třídě pohádky. Máme sice asi jen tři, ale stojí za to, možná někdy vyfotím, ale zatím jsem nenašla odvahu. Stydí se za ně :-)

Ale toto mi dovolila zveřejnit. Dostala přání od babičky a dědy a dopsala si na něj Děkuju :-)))) Babičce říkala Bibičko, proto se tak babička podepsala. Měli jjsme z toho záchvat smíchu



1 komentář:

  1. Při velkých úklidech člověk většinou najde super poklady. :) Já jsem dělala o víkendu taky velký úklid včetně dezinfekce na povrchy a taky jsem objevila psaníčka, která si dcera píše s nápadníky. Ve dvanácti letech mě to docela překvapilo, ale pak jsem si říkala, že já jsem nebyla vlastně jiná a taky se mnou šili všichni čerti už v sedmé třídě. ;-)

    OdpovědětVymazat