pátek 3. května 2013

A je to tady....



A je to tady. 

Moje dcera bude 5.5. slavit 18. narozeniny. Narodila se 5.5.1995. Hezké datum, že?

 Hrozné, jak to uteklo.

V těhotenství jsem přetrpěla čtyři měsíce v nemocnici, potom jsem rodila císařským řezem, narodila se mi celkem malá holčička, 45 cm a 2,40 kg. Strávila jsem 10 dní v porodnici a po propuštění z porodnice jsem měla čtyřicítky horečky, takže celkem krušný začátek s tou mojí holčičkou. Asi i díky tomuhle jsem skončila u jednoho dítěte a žádné další už neplánuju. O jejím tatínkovi, který jí viděl naposledy, když jí byl rok a půl snad ani není nutné psát.

Byla velmi nespavé a ubrečené miminko i holčička, ale byla s ní legrace, samozřejmě i starosti. Pamatuju si například, jak se nemohla naučit říkat punčocháče, pořád to byly punchocháče a strašně se u toho řehtala.

Dnes chodí na střední školu - obchodní akademii, patří mezi nejlepší studentky ve škole, v bodovém hodnocení byla po 3. čtvrtletí na 2. místě ve škole, nejlepší ve třídě. Nekouří, nepije alkohol (tedy nijak moc), nebere drogy, takže ty její občasné pubertální výlevy se dají i odpustit.

Samozřejmě bych jí nikdy za nic nevyměnila.

K narozeninám už ode mě dnes dostala 18 růží a dort medovník, jiné dorty snad ani nejíme. A v neděli nás čeká výlet do Prahy trošku obohatit šatník o nové jarní a letní kousky




Žádné komentáře:

Okomentovat