středa 22. května 2013

Můj nový kámoš :-)))



Už spoustu let přemýšlím o tom, že bych si koupila šicí stroj, až jsem si řekla, že tento rok k narozeninám by to byl vhodný dárek. Budou totiž ošklivě kulaté.Tak si je musím trošku zpříjemnit. Takže sice předčasně,ale ..... Už se stalo. Zatím s ním neumím sice nic, ale snad se to naučím.Ani nemám český návod, tak snad najdu na internetu nebo budu muset zkoušet. :-)

Tak tady je ten  kámoš



Když už jsem byla na Mělníku, tak jsem zaskočila do sekáče a koupila jsem dceři šatičky, třeba jednou taky takové ušiju. Ten střih by se líbil i mně :-))



A ještě dvě fotky z víkendu. Takovéhle mráčky miluju, vypadají hrozně hezky na fotkách krajinky. Ale proč je takovéhle počasí (myslím ty mráčky. jinak sluníčko u nás samozřejmě svítí jako jinde, ale vymetené modré nebe, to prostě není ono, tedy ohledně focení, jinak sluníčko mám moc ráda)  v týdnu, kdy chodím do práce a ne o víkendu??



Taky je třeba trošku relaxace a povídání si u vínka.



4 komentáře:

  1. Tak ti přeji, aby stroj dobře šil po mnoho let:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý kámoš! To teď bude to pravé šicí dobrodružství:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, včera jsem ho jen tak pozorovala a říkala jsem si, že ani nevím, jak se tam vlastně navlíká nit, ale snad to zvládnu. Dneska bude zkouška :-))

      Vymazat
  3. Martinka tak to ja som tiež taký začiatočník...Sem tam ušijem obrus alebo došijem hodvábny vankúš ale nejako začať treba :) Nellie

    OdpovědětVymazat