středa 5. června 2013

Povodeň a cookies


Dnešním dnem naše město asi zdárně překonalo povodně. Voda klesá pomalu, ale klesá.

Mezi Labem a městem je val, po kterém vede silnice a asi by měl chránit i před povodní. Asi i chrání, ale do města se v roce 2002 dostala voda kanalizací. A byla zatopena spousta budov, včetně prvních pater paneláků. To se tentokrát nestalo, hasiči totiž pilně odčerpávají vodu z města čerpadly zpátky do Labe, jsou jich asi desítky, jak hasičů, tak čerpadel. Neteče nám sice teplá voda, to proto, aby nemuseli odčerpávat zbytečně moc vody, ale to se dá zvládnout, když víte, že to ostatním blíže k vodě pomůže.

Fotky ale žádné nemám, přijde mi to trapné, prostě nemůžu fotit makající hasiče. Natož fotit rozvodněné Labe, fotila jsem jen první den, to to nebylo ještě tak hrozné. Na internetu bude určitě fotek spousta.

No a protože dcera nemůže kvůli vodě jezdit do školy, tak mi dnes přišla pomoct do práce a odpoledne sama upekla cookies, já jsem jen ochutnávala a fotila. A pak dostala vynadáno, protože když neteče teplá voda, tak se takhle nekuchtí. Kdo má mýt to nádobí?!? No kdo asi? Samozřejmě jáááá :-))





Žádné komentáře:

Okomentovat